آهنگ جدید گروه اکتاو کل شهر

رپ فارسی , ریمیکس , امیر تتلو , زدی بازی , اوکتاو , گوگوش , امو بند , علیرضا طلیسچی , دانلود اهنگ تولد بچه گانه , آهنگ تولد برای بچه ها , آهنگ تولدت , سامان جلیلی ,

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

موسیقی ایرانی
اخبار و دانلود بروزترین موزیک های خواننده های ایرانی

شنبه 13 ارديبهشت 1399

آهنگ جدید گروه اکتاو کل شهر

آهنگ جدید گروه اکتاو کل شهر 

Octave - Kolle Shahr

متن آهنگ 

این زندگی خوبه آره خوبه هر شب

هر روز هنگ اوریم و رو مودش مست
زندگی اکتاوی کل شهر باهام خوبه پَ میدونم دلیل حال خوبشم من
کلِ شهر کلِ شهر کلِ شهر خاطره دارن با صدام زیاد
تکست موزیک جدید کل شهر به صورت مو به مو
کلِ شهر کلِ شهر کلِ شهر هرجا که میرمو باهام میان
کلِ شهر کلِ شهر کلِ شهر میبینی که کلِ شهر بام خوبه
کلِ شهر کلِ شهر کلِ شهر هرجا که میرم برنامه جوره
عینِ خونه تهرون اکیپم از لب خط تا خود شمرون
اگه کل شهر رو ما قفل شده امروز
چون این مثلث بدتر از خود برموداست
اینا تو حاشیه ان ولی میدونن که طرف واس ماس
کلش اکتاو تکی میره جلو داشی پاس ماس فوله
بعدم زنگ میزنن که بیا داستان شده
دارم لاو میسازم شدم گاسپار نوئه
خدا گره زده روزمو به شبا منم میدم حال خوبمو به فنا
با امضا اکتاو آشناس ایران
که تکست میدن کوشان حاجی پانچ لاین میخوایم
میسپارن 19 اپریل و به یاد بزار سلامتی جی دی و بگا
من واسه اجرا تو کلاب نمیام من واسه کنسرت ونبیو میخوام
اشتراک گذاری رو حتما در خاطر داشته باشید و تا جایی

که میتوانید مطالب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اوکتاو, رپ فارسی ,



نوشته شده توسط علی در ساعت 17:13

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::